Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim ve biraz endişelerim var ilk hamile olduğumu öğrendiğimde doktora gittim Kasık ağrılarım vardı doktor progestoron başlattı 5 haftalık hamileyim kasık agrılarım geçiyor sonra geri geliyor aralıklarla bugün açık kahve akıntı gibi leke gibi geldi benden çok endişeleniyorum bu durumu yaşayan var mi varsa doktoru neler dedi doktor randevum çarşamba günü progestron kullanıyorum 1 haftadır.