Nurrdmr15 inanın sadece siz pozitif olucağına sonuna odaklanın. Benim ilk başlarda çok gözümü korkuttular yok şöyle olursa yok erken doğarsa bilmem ne bilmem ne hiç birine kulak asmadım ve sadece inandım gününde doğurucağıma. Sizde bakın ne güzel haftasında doğum yapacaksınız buna şükredin ve sakin kalın derim bence. Bende 38 girerken olucak Allahın izniyle 🥰