Asiyebsrn Banada nasip oldu çok şükür dogum hikayemi yazmak 27 kasim gecesi gece 4 bi sanci uyandirdi beni tabi uyutmuyo dogum sancisini anliyomussunuz hemen duşa girdim sonra baktim kanamam basladi esimi uyandirdim hemen zeynep kamilin yolunu tuttum ama zeynep kamil tasindigi icin dogum yapilmiyo kaldim baska yere sevk ediyo sancim sıklasti iyice eşimde istemiyodu hic ztn orayi neyse pendik ozel bolge hastanesine gittik cüneyt uzun doktorumuz işinde bir numara aldilar beni sanci odasina suni sanci taktilar kalcamdan iki tane igne vurdular rahim agzi acilsin diye damar yolundanda vurdular ama olmayinca olmuyo iste benim oglum stres yapti galiba yukari toplandi inmiyo 6 cm acikligim var ama kafayla baski yapan yok cekiyorum sanciyi ebeler suyumu patlattiki icerde kakasini yapmis stresten galiba hemen ntsde kontrol ettiler doktorum gelene kadar kalp atislarini saat oldu oglen 3 bucuk doktorum geldi ama ebeler bana 1 saate dogurursun sen diyo iyi dedim bu kadar sanci cektim 1 saat neki doktorum muayene etti ve sen sabaha kadar doguramazsin daha kafasi inmemis dedi ve yesil yesil su kakasi saniyelerle yarisiyoruz bebek icin dedi 😞hemen sezeryana aldi beni 15:51 oglum dogdu uyandigimda ilk oglum iyimi kuveze girmedi dimi diye sordum annelik cok farkli biseymis sadece midesi yikandi dediler ama o bile onu bi kac gun mahvetti ama o kadar sanci sonrasi sezeryan kucagina alinca hepsi unuluyo biz iyiyiz cok sukur simdi yanimda uyuyo rabbim sizlerin yardimcisi olsun uzun oldu kusura bakmayin
Asminsmom2 Asiyebsrn sağlıklı uzun ömürlü olsun yavrunn🤗🤗 Bu arada ben de bölgede yapacağım doğumu ebelerden hastaneden memnun kaldın mı odan nasıldı :)
Asiyebsrn @Asminsmom2 cok memnun kaldim ama iş ebede defil doktorda doktor konusundada bemce cuneyt beye gitmelisin guzel hastane temiz ilgililer hayatim doye sesleniyolar hatta 😊
Asiyebsrn @reinamm midesi yikandigi icin bi lac gun havami vardi artik midesi bulandi ögürdu filan ama ablasi iyi cok sukur rabbim kimseyi evladiyla sinamasin zormus anne olumca anliyosun :)
Asiyebsrn @reinamm dogum yapmadiysan eger darisi basina saglikla al kucagina insll rabbim yardcim olsun :)
turkan12 Öncelikle geçmiş ve olsun 🙏 Sağlıklı bir şekilde büyütün inşaallah bebeğiniz kaçıncı haftada kaç kg ile Doğdu acaba
Asiyebsrn @Asminsmom2 cok guzel ilgili bi hastane hatta 5 dk da bir sanci vurunca ebelere durun filan diyodum igne yapicaklari zamn bekliyolardi beni baya iyiler yani