turkuaz_ Ya bu minnoş gene başladı hıçkırmaya geçmesi için ne yiyebilirim acaba 😂 bazende akşam hıçkırık tutuyor konsantrasyonum bozuluyor uyuyamıyorum böyle durumlarda soda falan mı içsem ne içsemde geçse hıçkırığı 😂😂
Alimenur turkuaz_ anne karnında kızımda çok hıçkırırdı şimdi 2 aylık günde 2 defa mutlaka hıçkırığı oluyo😅
turkuaz_ Nurmert 32 😁😁 bende 1 haftadır süreklı hıçkırıyor bi kere kola içtim süreklı hıçkırdı sonra gazoz içtim o günde hıçkırdı bitmedi bi türlü ama bugun bişey içmedım az hıçkırdı durdu şimdi 😁
turkuaz_ Nurmert bilmemki normalde hiç içmem ama içesim geldi o günler çok hıçkırdı bu aralwr sürekli hıçkırıyor
Ervaa35 turkuaz_ oha suan ilk defa öğrendim doğum yaptım ama ilk defa duydum yani belkide hissediyodum ama anlamadım heralde😂 suan tekrar hamileyim söylemeseniz gene anlamazdım gerci suan yeni ama doğuma kadar bilmezdım😂
turkuaz_ Ervaa35 sürekli aynı yere vuruyor gibi hissediliyor tekme gibi değil kalp atışı gibi aynı tonda aynı yere 30 40 basen 50 kere oluyor o zaman diyosun bu tekme değil kesin hiçkırıyor
turkuaz_ Bebisannneessi 😁😁 yediklerimizden etkileniyorlarmı acaba yoksa su yuttukları için arada hava kaçıyorda ondanmı hıçkırıyorlae
Busssra96 Bende şuan 37. haftamdayım 29. haftadan beri hergün hissediyorum hıçkırıklarını bazen günde 2-3 kere hıçkırıyor 😀 doktorum normal olduğunu söyledi bazı bebekler hıçkırırmış anne karnında
turkuaz_ Busssra96 aynen öyleymış benim minnoşta hergün hıçkırmaz ama bi başladımı 30 40 bazen daha bile çok hıçkırır
Yurdanuradsz Benim bebik de günde mutlaka 1-2 defa hıçkırıyo 😅 başlarda anlamamıştım korkuyodum sonradan anladım hıçkırdığını 🤪