Deletedmom_112 Kızlar 9 haftalık hamileyim millanın taytlarını giyiyordum hep büyüklerimiz tayt giyme elbise giy bebeği sıkar bişey olur deyip duruyor ne giymeliyim ?
PervinY Deletedmom_112 Esnek rahat sıkmayan taytsa niye zararlı olsun. Zaten karnın büyüdükçe dar şeyler giymekte zorlanırsın çok rahatsız hissedersin esnek olursa sorun olmaz.
Merveeall Deletedmom_112 karın bölgesini sıkan taytlar giymemek gerekiyor bende ilk hamileligimde az karnım çıkınca hamile taytı almıştım onu giymiştim sizde karnınız çıkınca hamile taytı alabilirsiniz gerçekten çok rahat oluyor
Passions Daha cok erken ama biraz daha ilerleyince toparlayıcı taytlardan kaçınmak gerekiyor yine tayt giyebilirsiniz rahat oluyo ama bir büyük bedene geçebilirsiniz🌸
Deletedmom_112 PervinY esnek ve beni sıkmıyor daha rahat ediyorum ama öyle söyledikleri için tedirgin olmuştum sağolun 🌸
Aybarssmom_ Ben de tayt çok severim ama göbeğime mideme değen her şeye düşman oldum hep elbise giyiyorum
Deletedmom_112 Aybarssmom_ karnım çıkınca muhtemelen ben de rahatsız olurum daha çok küçüğüz teyzesi 😇
nefessmommm Deletedmom_112 benim karnım çıkana kadar pantolonların falan giydim canım ama 34 hafta da doktora gittim abim de yanımdaydı dedim tayt giyeyim elbiseyle zor olur. Doktor bir daha giyme bebişi sıkma dedi. Şimdi rahat rahat giy tabi aşırı sıkmasa da iyi olur
mrsmom_ Deletedmom_112 ben 3 aylığm en son randevumda doktorum boyle pantalon giyme kan dolaşımını etkiler demişti. Pantalonumda sadece üstü dar İspanyol pacaydi dugmesini bile kapatmiyordum. Muhtemelen tayt ta öyledir giymemek daha iyi bnce
symag Deletedmom_112 bana Dr lütfen rahat şeyler giy vücudunu bacağını sıkmayan şeyler demişti ilk 3 ay her kontrolümde baktı hatta .