Serap1994 Merhaba hanimlar. Burada bende hep dogum hikayelerini okuyup bende yavrumu ne zaman kucagima alacam diye sabirsizlanirdim. 38+2 de sukur bana da nasip oldu. Bizim hikayemiz 30.11.2018 de saat 16.00 civarinda karnimin sag tarafina bi anda dayanamayacagim siddette bi sanci girdi ve karnim semsert oldu. Agri oyle siddetliydi ki nefes bile aldirmiyordu. Bi 5 dk bekledim gecmeyince doktorumu aradim durumu anlattim hemen hastaneye gitmem gerektigini soyledi. Cantalarimizi her ihtimale karsi aldik ve yola ciktik. Hemen muayene oldum bebegimin kalp atisi vardi fakat bebek kordonunh bogazina dolamis ve kasilmisti. Nstye bagladi sanci vardi ve bebegimin kalp atisi duzensizdi. Bana sezeryan olman lazim yoksa bebegi riske atariz dedi. O an cok korktum cunku ben normal istiyodum. Neyse mecbur sezeryana alindim. Spinal sezeyan oldum. Hic korkulacak bise degilmis beline igne yapiyolar hic bise anlamiyosun bile. Sedyeye yattim aletleri uzerme taktilar on dk sonra bi aglama sesi duydum iste o an dunyalar benim oldu sukur yavrumu saga salim gordum ve gozyaslarima engel olamadim😍. O an dunyalar benim oldu ve hala öyle dunyalar benim cunku şükür saglikli bi yavrum var. Kizlar sezeryan zor degil ama size dort dortluk bakan biri olmasi gerek suan yuruyorum iyi kotu ama egilip kalkamiyorum yavrumu kucagima kaldirip alamiyorum anlayacaginiz mecbur kalmadikca sezeryan olmayin derim. Sorulariniz varsa sormak istediginiz yanitlarim firsat buldukca.🤗
reinamm Serap1994 gözün aydın hayırlı uğurlu olsun 🌹 bugün herkes doğuruyor 😂 kaç kişinnde suyu gelmiş maaşallah
Gzmocl Serap1994 oncelikle HAYIRLI olsun saglikla anababasyla buyumeyi NASİP etsin RABBİM. Ve demekki 38dede oglan bebis dunyaya gelebiliyor. Bizimki acaba yil sonunami gelir ki😊😊
Eymenikoo reinamm Bu gece boyu yaklaşık 5 tane doğum hikayesi okudum 😄 maşallah ne çok Aralık annesi varmış öyle 😊 sıra bana geliyor inş bizede nasip olur hikayemizi yazabilmek 🤗💙
turkan12 Eymenikoo ayy bende aynı düşüncedeyim sabah 6 dan beri 10 tane Doğum hikayesi okudum allahım hayırlısı ile bizede nasip eder inşaallah 🤗😍🙏
oglummehmedim Eymenikoo martta biseyler olmus millete😁😂😂😂o yuzden araliga denk gelmis hepsi😅Bizimkide 1hafta sonra🤗
turkan12 Çok şükür sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşmuşsunuz sağlıklı bir şekilde büyütün 🙏 bizede dua edin darısı bizim başımıza inşaallah bizede nasip olur Doğum hikayelerimizi yazmak 🤗
Bebegimvebiz Serap1994 ne güzel ya forum da her yer mor etiket😍 Allah bağışlasın analı babalı büyütsün inşallah 🙏💕
oglummehmedim Serap1994 gozunuz aydin olsun 🤗kendinizi cok yormayin agrilar da gecer hepsi bir haftaya en cok insallah 😘
Esra8861 Sezeryandan cok korkuyordum, iyi oluyor bunları duymak 🌺🌺 Allah analı babalı saglıklı mutlu bir ömür nasip etsin 🌺🌺🌺 37 olduk bizde bakalım normale dönecekmi bebek, çatım uygun değilmiş.,açkklık yokmuş,bebek kanala girmemiş
Serap1994 Esra8861 canim sezeryan zor evet ama diyorum ya dayanilmicak agrilar degil. Ve sana dort dortluk bakacak biri olduktan sonra hic korkma. Hakkinizda hayirlisi neyse o olsun🤲
Serap1994 Hanimlar hepinize tesekkurler allah razi olsun darisi basiniza insallah sizlerde saga salim kucaginiza alin🤗😍