ikizbebekannesi Selamlar, dünden beri rahimde titreme hissediyorum. Kısa sürüyor ama aralıklarla devam ediyor. 🫢 her seferinde teşefon çalıyor sanıyorum 😂 böyle hissedenler var mı ?
Kahramankentli Titreşim mi tam olarak anlamlandıramıyorumda bende bi ağrı oluyor anlık geçiyor normaldir diye düşünüyorum bende 15+6 yum bu arada çift yumurta