Kızlar boydan sabahlık ve gecelik almak istiyorum ama aşırı pahalı 1 doğumunda 1 tane pembe gecelik almıştım şimdi iki tane almak istiyorum ama aşırı pahalı bi fikri olan varmı nasıl yapabilirim düşünüyorum elbise tarzında ferace elbisemi alsam bana bi fikir verin bide normal düğmeli pijama takımı alacam hastaneden çıkarken de giyim istiyorum