Aysegul-ucbh Bugün bat günü olan kızlar ne durumdasınız Bu ay ovülasyon vs. Hiç bişey yapmadım akşına bıraktım bu saate kadar olan bişey yok bakalım heycan dorukta😍 inşallah hepimiz güzel haber alırız çok amiiiiiin 🤲🥰
1234-i Bende bu ay hiçbir şey yapmadım akışına bıraktım bat 5 eylüldü dün kasık ağrım vardı test yapayım ona göre ağrı kesici içeyim dedim pozitifi gördüm 😍 demek ki kafana takmayıp uğraşmayınca oluyormuş ❤️
Aysegul-ucbh Tugba_turk46 eğer gecikme olursa o zaman yapıcam 8 aydır istiyoruz önceden test yapıp negatifi görmekten sıkıldım artık akışına bırakıcam ama heycandan da ölüyorum 🙈😁
Tugba_turk46 Aysegul-ucbh yemin ederim aynıııı😂 bende 7 aydır deniyorum hep negatif artık test yapmak kabusum oldu bende gecikmemi bekliyorum tabi daha benim adetede varda test yapmak içinde gecikmeyi bekliyeceğim😂
1prensesannesi__ Yumurtlamaya kadar hic dusunmedim sonrasında da 1 hafta iyiydim ama 5 gun kaldı bakalım heycan dorukta 😃
1prensesannesi__ Aysegul-ucbh ay hemde nasıl heycanlı zamanda gecmiyo sanki 😃 kendime test aldim hafta gösterenlerden cumartesi siparis verdim carsamba gelir o bahaneyle beklerim persembe sabah ilk idrarla yaparım diye dusundum ama bi baktim bu sabah erkenden geldi bende kayinvalideme geldim esim gececi bi kac gun sizde kaliym diye yoksa kendimi tutamayip coktan yapmistim 😂😂
Aysegul-ucbh Yaprak- Rabbim geciktiriyosa güzelleştiriyodur yaza bi adım daha yaklaşıyo senin bebiş öyle düşün bari üzülme
Aysegul-ucbh 1prensesannesi__ 😁iyi yapmışsın bende evde test bulundurmuyorum artık elim ayağım rahat durmuyo
1prensesannesi__ Aysegul-ucbh almamak en iyisi resmen test aldigim icin pisman oluyorum😂😂 ama oyle bisey ki düne kadar kesin hamileyim diyodum nedense umudum tükeniyo gibi daha adetime 4 gun var ama bilemedim kendimi hic iyi hissetmiyorum
Aysegul-ucbh 1prensesannesi__ umudunu kaybetme sakın olana kadar şans var sonuçta. Bende hala bişey yok acaba hava değişimi yada stresten mi geciktim diyorum hemen test de almak istemiyorum biraz mesafemde uzak ama meraktan da çatlıyorum 😁