Bahar6667
nb-
Teşekkür ediyorum kizlar. Bu dönemde insan her şey tamam olsun bebiş öyle gelsin istiyor. Sonrasında biraz daha kolaylık olsun diye. Ev işlerinde bu süreçte malesef benle, evle ilgilenecek kimse yok. Bu sebeple biraz yaapyim dedim ama dün bence ilk kez doğum sancısı çektim. Regl ağrısı gibiydi belimden girdi uzandım biraz uyumuşum. Sonra geçti. Ama bebiş her şeyden önemli yapmayacağım dinlenecegim