Cansu-can Canlar İKEA kullan yada malm sifonyer kullanan var mı? Bazı kötü yorumlar da var iyi yorumlar da var. Vivense, Koçtaş nasıl sizce?? Önerinize ihtiyacım var
gamzecgr Cansu-can Ikea mobilyaları çabuk dağılıyor hiç tavsiye etmem bekarken tüm odam ikeadandi görsel olarak süper ama maalesef kaliteli değil şimdi de tüm mobilyalarım vivense 2 senelik evliyim şuana kadar memnunum bı sıkıntı çıkarmadılar
mamacitak Cansu-can ikea hemnes şifonyere çok heves etmiştim ama canlı görünce vazgeçtim çünkü sanki dışı hemen çizilecek boyası bozulacak gibiydi, iç kısmı ahşap sağlam ve kaliteli duruyor ama dışı sunta sağlam değil
Bramasole Cansu-can ben kullanıyorum 1 yıl oldu çok memnunum ya. Ayakkabılığım falan da ikea bence oldukça kaliteli kötü yorumlar bana da ilginç geliyor hiç sorun yaşamadığım için😅 hatta şifonyerim banyoda bir kere kabarmadı bile. Kötü yorumlara ben de çok denk geldim şaşırdım hatta. Öncesinde trendyoldan vivenseden falan almıştım ama onların hepsinin kenarları ya çok sivri oluyor ya da kalkıyor hemen. Hatta kelebekten aldıklarım dahi çok kötü oldular sorsan iyi marka🤷🏻♀️ bir çilek bir ikea mobilyalarını seviyorum o yüzden.
Cansu-can mamacitak evet görüntüsü benim de çok hoşuma gidiyor çok da meşhur bu aralar ama sağlamlık konusunda kararsızım gerçekten
Bramasole Cansu-can ya mesela benim gördüğüm kötü yorumlar genelde kargolamalarıyla ilgiliydi. Hep kırık gönderiyorlarmış çünkü horoz lojistik ile çalışıyorlar ve firma çok kötü. Ben hep mağazada gidip görüp aldım aldıklarımı hiç internetten almadım belki onunla alakalıdır. Bir de mesela ikeada bütçeye göre satılıyor her şey. Daha ucuz şifonyer de var ama MALM gibi kaliteli değil. Biraz fazla para verince kaliteli ürün alınıyor. Ben beşik bakmıştım mesela 2000 e de var 7000 e de. Ama ahşapları çok çok farklıydı.