Kelebek6060 Klasik olacak ama doğuramam sanıp sonunda doğuranlar kervanına bende eklendim 🥰🥰🥰 Merhaba annişler dün çatı muayenesi vardı ve hiç açılmam yoktu çok istiyordum ve suni ile başlatmayı göze almıştım çünkü eşimin Doğum olmazsa izni dolmuştu ve hakkaride ki görevine dönmesi gerekiyordu .ama doktorum açılmam olmadığı için bunun tehlikeli olduğunu sonunun sezeryanda bitenileceğini söyledi 😣 gece uykuda kasılmalarımın artığını hissetim ama dayanılmayacak değildi. Ara ara uyuyup uyandım . Sabah kalktığımda hafif sancılarım vardı ve çok düzensizdi bu yüzden kimseye telaş ettirmemek için söylemedim. Süslendim giyindim kuşandım bu form da da olan arkadaşım seda ile çocukları da alıp avm turu yaptık yedik içtik çocuklarımızı parka götürdük 🥰🥰 ta ki akşam 6 ya kadar çok iyiydim gelen sancım geçiydu 7 gibi eve gelip duşumu aldım kuranımı okudum zemzemi içtim hurmamı yedim Meryem ana otumu da suya koydum ve 8 gibi 6dk da bir gelen sancılarımla hastane yolunu tuttum .9 da çatı muayenesinde 5-6 cm açılmam çıktı. Ve lağman yapıldı Doktorum çağrıldı ve çok güzel ilerleyen bi Doğum sürecim oldu. Sancılarım da sıklaşmaya başlamıştı 10 buçukta suyumu patlattılar tabi suyun gelmesi ile artık şiddetli sancılarda geldi ebelerin gösterdiği hareketleri yaptım ve yürüyüşe devam ettim 12 gibi artık dayanamayacağım sancılar aldı yerini ve ıkınma hislerim 😬🥴 12:25 de paşam kucağımdaydı 3920 kg 51 cm ile e haliyle yırtığım oldu biraz ama uyuşturdular sağılsınlar hafif geçirdik Dikiş kısmını ☺️ Ama aksilik olacak ya kanama şiddetlendi doktorun paniklemesi iğneler serumlar fitil derken birden karıştı oda herkes bi panik rahim toparlanamamış hemşire masaj yapıyor karnıma bi yandan iğne oluyorum bacağımdan ama şükür doktorumun da deneyimi ile 10 dklık müdahele ile atlattım 🤲🏻 Şimdi odamızda keyif yapıyoruz paşamla 😍😍😍 onu emzirince ne ağrı ne sancı hepsi geçti gitti 🥰🥰🥰🥰 öbür paşamda evimizde bizi bekliyor 😍 Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sorusu olan olursa cevaplarım elimden geldikçe 😍 sağlıcakla kalın
reinamm Kelebek6060 ay bugün doğuran doğurana😍😍 gözün aydın hayırlı uğurlu olsun inşallah 😍 kaç dikişin var
Ozcndln Kelebek6060 canımmmm nede güzel doğurmuşsun darısı başımıza inş 😍😍 peki otu suya koyunca bi anda açılman çok ilerlemiş onun dışında bişey yapıyomuydun bide otta hangi sureleri okudun nasıl yaptın
SedaYldrm Kelebek6060 çok şükür vallahi kuzum darısı bana ve tüm hamişlere inş 😍🧿maşallah kuzuma teyzesi gelmek için sabırsızlanıyor inş hastaneden çıkmadan yetişirim ❤️
Kelebek6060 Ozcndln Meryem süresi canım aynen faydası oldu sanırım inanmakta lazım ve sancıların başlayınca suyundan da içtim otun
Ozcndln Kelebek6060 anladım canım burfan alınanlar sahte oluyomuş diye duydum sen burdan mî almıştın yoksa mekke medine mi
turkan12 Hepiniz de bugün doğurmuşsunuz mahşallah size 😍🙏 kilosuda iyiymiş paşanın rabbim sağlıklı bir şekilde büyütmek nasip Etsin 🙏☺️
Merveass Kelebek6060 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün 🙏 ilk doğumunda da bebeğin kilosu bu şekilde miydi? O zaman kaç dikişin vardı hatırlıyor musun acaba 🙈
Bebegimvebiz Kelebek6060 gözünüz aydın 💕 darısı tüm bekleyenlerin başına 🙏 şuanda iyisiniz de mi kanama devam ediyor mu🤔😣
Kelebek6060 Bebegimvebiz iyiyiz canım çok şükür ara da gelip iğne yapıyorlar kanama için o iyi geliyor 2 de taburcu olucaz son iğneyi yiyip
Merveass Kelebek6060 toparlanmak zor olmuştur herhalde 🙂 maşallah güçlü bir annesin. Bu kadar dikişin sebebi bebeğin kilosu muydu başka birşey mi? Çok soru sordum kusura bakma canım