minimix şikayetinizde ısrar edin, ben şayet adres değiştirmeme rağmen aile hekimimi değiştirmedim çünkü çok memnunum aşırı ilgililer. Bebeğim içinde benim içinde sürekli kontrollerim yapılıyor. Her gidişimde kalp atışını dinletiyor,muayene ve tahlillerim yapılıyor. Hatta tahlil sonuçlarım için yorulma sen biz arar haber ederiz diyorlarc hakikaten de arayıp bilgi veriyorlar. İlaç yazdıracağım zamanda telefondan söylüyorum doktorum yazıyor resmi atıyor bizde alıyoruz.