WiseMom Merhaba kardeşim 12. Sınıf öğrencisi, okuluna tekrar yazdırmadık. Açık liseye geçecek YÖS öğrencisi çünkü. Ama kayıtlar açılmamış, kararlara dair bir duyumunuz var mı?
WiseMom Maviev35 öyle mi peki resmi açıklama yapıldı mı? Reşit olan geçebilir mi? Bizim için çok önemli kaynağını sormam lazım o açıdan, okulundan da aldık kursa kaydettirdik çünkü.