adatuna Kız diyip erkek olanı duydum ama tam tersini duymadım. Bir oğlum var 1 kızım olmasını istiyorum, doktorum oğlumu görünce bakalım bir tane daha mı Çınar geliyor yoksa tam tersi mi demişti, tam tersi derken biraz imalı gibiydi. Aklım baya karıştı 1 ay sonra bir daha gidicem kontrole bakalım