aminehumamoms Kahvaltıda ne yiyosunuz ben kahvaltı yapmayı hiç sevmiyorum ☹️Tek olunca bide hiç yiyesim gelmiyo
Bahar6667 aminehumamoms bende sevmiyorum ya yinede süt içiyorum yumurta kaynatıyorum ceviz badem fındık yiyorum genelde meyve yemeyi seviyorum cok
Aybarssmom_ Her gün yumurta yemeye çalışıyorum bi gün omlet bi gün menemen yapıyorum kaşar peynir ceviz domates salatalık havuç genel olarak bunlar, bazen krep pancake falan yapıyorum sıkılıyorum bende her gün aynı şeyleri yemekten
cnsdln-18 Ben de sevmiyorum, ilk zamanlar dikkat etmeye çalışıyordum da 35 hafta oldum artık pek dikkat de edemiyorum yumurta falan da hiç sevmem 😵💫
G-k aminehumamoms her gün biber ve domates kavurup yiyorum, başka birşeyden tat almıyorum. Sadece tuz ve karabiber koyuyorum
EceSB Doktor her gün mutlaka yumurta demişti. Sadece yumurta sabit bende gerisi belki yiyorum belki yemiyorum. Yersem de işte domates peynir ekmek ceviz gibi oluyor.
Ilba_34 aminehumamoms aynen tek olunca insanın iştahı olmuyor bazen patates kızartıyorum geçen hafta sütten ekşi lor yaptım içine yumurta kırıp yiyorum yada yoğurtlu yumurta vs yumurtayı tek başına yiyemiyorum kokuyor geliyor 😁