Dynbfofrt o sizin kendinizi yetiştirmişliğiniz sonuç olarak bir iş üzerine ne kadar fazla ve ne kadar verimli eğitim alınırsa o kadar yetkili olunur bu bir gerçek. Lisedeki eğitmenlerle üniversitedekiler bir değil, size göre nitelikli olabilirsiniz ama hiç belli olmaz. Sizin ağlayarak aldım dediğiniz 3 senelik eğitimi insanlar 6-7 sene alıyor öyle de düşünmek lazım.