kuzumvebenn Bugün doğum yapali 40 gün oldu kanamam ara ara kesildi tekrardan başladı ama salyamsı şekilde hâlâ devam ediyor bu kadar uzun süre bitmemesi normal mi?
Ulvana kuzumvebenn bende sezeryan oldum hastanede kanamaya düştüm hala var geliyor 40 kadar bekliyicem gelse bi ultrason kontrolü yapmam gerek
kuzumvebenn Yazmelegi_ Acaba normal mi aynı adet gibi bende bir kaç gün bekleyip muayene olmayı düşünüyorum öyle bir ağrım sızım yok normal gibi de geliyor ama
Yazmelegi_ kuzumvebenn bugün kontrolüm vardı gittim bir sorun gözükmüyor ama adet olacakmışım gibi bir his var