1234-i Hayırlı olsun canım bende dün bu markanın testini yaptım bu şekilde kalın silik çizgi çıktı bugün kan verdim 158 ❤️❤️ sende hemen kan ver canım
Anoniiim 1234-i kanda var çıktı yani demi canım 🥰😍😍 bir de aç karna falan mı kan vermek lazım ? Günün her saatinde gidebilir miyiz
Anoniiim 1234-i rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍😍hayırlı uğurlu olsun ❤️ isteyen herkese Allah nasip etsin, kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah ❤️❤️❤️
Anoniiim Sabah kan verdim, sonucun çıkmasını bekleyemedim test yaptım. Yine pozitif çıktı 🥹🥹❤️❤️Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 hayırlı sağlıklı bir şekilde 🌺 umarım hormon değerlerim sağlıklı bir şekilde yükseliş gösterir ❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻