Pinark92 ben de ikili taramaya randevu aldım hem kan vereceğim hem usg ye gireceğim. tok gelin diye özellikle belirttiler.
Pinark92 NurOrhan bişey olmaz o zaman aç gelin diye özellikle belirtirlerdi önemli olsaydı tok gidicem ben de