gulciiinmomm ilkmommylikheyecani sabah geldiğimde doktorda bebeği gördüler sadece kalp atışını duyamadım dedi
Cicek1 gulciiinmomm yok canım kötü düşünme arkadaşım geç döllenme oldu diye 10. Haftasında duydu düşün yani
gulciiinmomm Kızlarrrr çok şükür kalp atışını duyduk herşey çok güzel dedi hiç bir sıkıntı yok dedi detaylı ultrason ile baktılar 😍😍