Zehross03 doğum kasilmalariniz varsa nst onu algılamıştır, illa sancı olmasına gerek yok bazıları ağrısız doğum yapar, doğurtan sancı değil kasılmalar, kasılmalar kemiklere ve kaslara baskı yaptığı için ağrır buna sancı denir, aslinda “doğum kasılmaları” desek daha mantıklı gibi ama Türkiye de terim “sancı” oluyor ☺️
Bebisinizin kilosu çok iyimis MaşaAllah bu hafta için endişe etmeyin erken doğum da olsa bakın Rabbim ne güzel ayarlamis da güzel bir kilo vermiş bu hafta da, korkmayın güzel düşünün demek bebişin vakti saati gelmiş herşey çok güzel geçer çok sağlıklı kavuşursunuz inşaAllah 🤲🏻🌼 dualara sarılın