Merhaba kızlar, 2 haftadır bacaklarım ve kollarım şiddetli kaşınıyor. Son zamanlarda bacağımda kırmızılıklar oluştu. Doktor kolestaz olabilir dedi kan testi yaptı ama temiz çıktı. Kırmızılıkları telefonda söyleyince cildiyeye git dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Kaşıntı için stilex kullandım ama fayda etmiyor.