Cyln00 ay benim ki çok sıkıntılı geçiyor yaaa kusma bayılma şeker var insülin kullanıyorum tansiyonum aşırı düşüyor baya baya zor ve sıkıntılı geçiyor benimki ama sonu çok güzel olcak inşallah bakalım hayırlısı 🤭bende hiç cinsiyet tahmininde bulunmadilar 13 unse gitcem bakalım hayırlısı