Sankus bende hamileğin başında beri kullanıyorum imon. 3 farklı versiyonu olduğunu (folik asit, omega ve emzirirken) ben folik asit den omega artık aşamasında yanlışlıkla folik asit olanı kullanmışım. Eşimin bu ilac 3 çeşit sanırım demesiyle doktora sorunca sen omega olanı kullanacaktın demesiyle doğru ilacı kullanıyorum şimdi 🙈