Mervesultan Kızlar ikinci bebeğim.yoğun bakımda kaldık bir hafta.bi kaç gün de sütümü biberonla vermişler.haliyle sadece ucunu alıyor ama önsütü aldığı için mastit oluyorum beni mahvediyor.bu süreci yaşayan var mı
Kiwitoveannesi Mervesultan doğumdan hemen sonra emzirmeye başlıyoruz ya ozamqn tutmayınca hastanenin karşında eczane vardı gorumcem hemen gitti aldı yıkayıp taktik hemen tuttu bidaha her emzirdiginde onu taktım çok rahatlık gerçekten tavsiye ederim