Elifcemre6716 33+4 haftaligiz hazırlıklarım tamam sayılır sadece hastane için nasıl bir terlik tercih etmeliyim çok kararsz kaldim
Kahverengi Elifcemre6716 cross tarzi alırsan rahat edersin ödem olduğu için ayağını sıkmaz sonrada rahatlıkla kullana bilirsin ben ilk doğumda öğle yaptım orjinalı bana göre çok pahalı ama çoğu markada muadili var
Egeminannesi Elifcemre6716 ben öyle kapıda da giyerim diye normal pazardan almıştım iyiki almışım ama ayaklarım şişti hastaneden çıkarken ayakkabı olmadı ayağıma
teachermom1 Elifcemre6716 Sabo terlikler iyidir. Hem yıkanabilir kirlenme durumunda hem de daha sonra günlük hayatta kullanabilirsiniz aşırı rahat oluyorlar yazın.
Omrum2020- __mom1 evet bencede cross tarzi al Trendyolda var indirimdeydi hatta ben 200 aldim 150 tl düşmüş normalden bi numara büyük alin 40 a kadar var o kadar rahat ki ben suan giyiyorum hastaneyede onu goturcem diger terlikler kayma olasiligi var
Elifcemre6716 Kahverengi aynen sonrasında da kullanabilmek amaçlı ama daha çok doğum için rahatlık amaçlı sormuştum tavsiyenizi dinlicem
Elifcemre6716 Egeminannesi bende zaten sonrasında da kullananikeyim diye Alicam ama önceliğim doğumda verdiği rahatlık canım
Elifcemre6716 fizikcianne aslında öyle bişey düşündüm ama nasıl olur karar veremedim ondan yazdım burayada
Minikperi Elifcemre6716 ben 5 liralık terlik almıştım pazardan 😂 alt tarafı terlik zaten yatıyoruz arada bir geziyoruz. Şuan 5 liralık yoktur muhtemelen ama kararsız kalınacak bir durum değil 😅