Herkese merhaba 8 ağustosa doktorum gün vermişti sabahtan gittik hastaneye yatisim yapıldı tüm hazırlıklar yapıldı saat 10 da girdim ameliyata çok heyecanlıydım biraz da hüzünlü çünkü 5 yaşındaki oğlumu bırakıp girmiştim ameliyata çok farklı bir duygu Rabbım o yolda kimseyi eylemesin.10:20 de kızım doğdu 10:50 gibi beni odaya aldılar hersey şükür sorunsuz ilerliyordu odaya geldiğim De çok usumustum malum ameliyathane buz.hemen şu torbasına sıcak su yaptık ve goguslerime uyguladık çok etkisini gördüm ve agiz denilen ilk sutum cok sukur gelmisti ve kizimi hemen emzirdim.6 saat boyunca sürekli goguslerimde gezdirdik sıcak su torbasını.kayisi hoşafı yapmıştım onu içtim gazımi da çok kolay çıkardım ve ilk kalkış vakti geldi annem eşim ve hemşire elimi tutarak ilk kalkış i yaptım direk karşıya bakın 2 çocuğumu düşündüm ve acılarım azaldı o an kalktım 2 büklüm de olsa yürüdüm yürüdükçe aciliyorsunuz ama şunu söylemeliyim 2.sezeryan daha kolay oluyor.bugun biz 27 günlük olduk bile darısı sizlerin başına canlar kızımı emzirirken yazmak istedim 🥰❤️