Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim bir şeyim yoktu herşey normal ilerliyodu bir hafta önce idrarda enfeksiyon çıkınca üromisin kullandım ve kasık ağrılarım başladı kasığım acıyo bazen anlayamadım iki gündür de sabah açken midem bulanmaya başladı korkmalı mıyım başına gelen varmı