38+1 de sezeryan doğum yaptım. Bebeğim 3400 gram doğdu. Ama doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı var dediler. İlk gün hortum takmışlardı akşamına hortumu çıkarıp fanus gibi bir şey koymuşlardı kafasına 2.gün onu da çıkarmışlar kendi kendine solunum yapıyor dediler bugün 3.günümüz sizce kaç günde çıkarız