parasetamoll RabiaGlck ben Doğuma 76 ile falan girdim boyum da 174 filandır kilolu değildim büyük bedenden bi küçüğü aldım ama kalıpları dar şu an bile keşke diyorum bi tık büyük olsa rahat ederdim ki depend gerçekten güzel bir buluş 😂
S1903 RabiaGlck kesinlikle büyük boy al. Orta boy küçük.. hastane çantamda vardı kullanmadım bile hiç gerek duymadığım bir şey oldu