Efnan53 canım ben 20 haftalıklen corana oldum ve öyle çok öksürüyordumki içim çıkacak gibi ama Allaha şükür hiçbirşey olmadı. Doktoruna sorup ölsürük şurubu kullanabilirsin doktorum bana vermişti iyi gelmişti. İyi beslen bol bol su iç Allahın izniyle birşey olmaz.birde parol içebiliyorsun.