Betul-yalcn 2 gün önce ağrılarım nedeniyle hastaneye yatışim yapıldı 2cm açılmam vardı ağrılarım gelmek bilmiyor gelince sadece 1 saat geliyor şuan 5 cm acilmam var böyle durum yaşayan varmı
Iscn Betul-yalcn ilk doğumum benimde öyleydi açılma artması sancı başlaması için merdiven in çık squat yürüyüş evde eğzersiz fln yapabilirsin doktorum önermişti 2. Doğumum 2 cm açılma dün aşırı sancı vardı bu gun kaçtı hepsı 😂 napcam bilmiyorum
senaaltinsoy1 Betul-yalcn cuma günü banada 3 cm açılma dendi evdeyim Ağrı sancı yok alt tarafta baskı ve sizi var sadece
Turk33 Betul-yalcn nekadar şanslısın ya maşallah bu şekilde ağrısız sizisiz dogurursun benimde ağrı var açılma yok 40+2 bir cm aciklik
Hanifeay Betul-yalcn nasıl becerdin ağrısız sancısız 5 cm açılmayı maşa Allah bzlerede söyle işe yarar belki😊
Betul-yalcn Iscn eve de yollamıyor doktor demin muayene etti 6 cm olmuşsun yollarsam yolda dogurursun dedi merdiven inip çıkmaktan ayaklarımı hissetmiyorum artık
Melodimm Betul-yalcn Süni verseler belki ağrın olur🤷🏻♀️Ama acilmanda varmış.Agrisiz açılması olup oyle doğum yapani duymuştum.
Turk33 Betul-yalcn cok az dozda suni bile verseler açılma olur aslında neden vermediler acaba şimdiye kadar
Betul-yalcn Melodimm doğum yaptım şükür ağrılarım geldi suyumu da patlattilar daha hızlı acilmam oldu