Kubos58 _arzutasci ilk gebeligim saglikli dogurdum ikinciyi dis gebelik gecirdim 3. Kimyasal gebelikti
AybarsUmay_ _arzutasci ilk hamileliğim kimyasal oldu benimde 5 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 26+6 dayız çok şükür
Aysunays _arzutasci ilk hamileligim kimyasal oldu 2.si ise boş gebelik rahimde perde cikti ameliyat olduktan sonra kizim dünyaya geldi❣
celileturk _arzutasci ilk gebeliğim sağlıklıydı ikinci kürtaj oldum kalbi durdu 3.kimyasal geçirdim. Şimdi 3 gün gecikmem var test yapmadım
deniizz_ _arzutasci iki ay önce kimyasal yaşadım Bakalm artk Rabbim ne zaman nasip edecek herseyin hayırlısı kolayı olsun 🥹
Aysunays _arzutasci rahmi ortadan ikiye bölen bir parça bu sebepten bebege kan gitmiyor ve gelişmiyor
Eminegksln _arzutasci ilk bnmde kimyasal oldu sonra tam 1 sene sonra normal şekilde hamile kaldım çok zor bir süreç psikolojik yıpratıyor
minikmucizeemaak _arzutasci Ben yaşadım. Korunmayı bıraktıktan 1 2 ay sonra kimyasal yaşadım, Aralık ayında kimyasal gebelik oldu. Ocak ayında hiç regli görmedim, Mart ayında hamile kaldım
Eminegksln Filiz-kkn04 neden oldugnu tam birsey söylemedi hiç bir doktor Kac doktora gittim 21 yaşında geçirdim bende
Filiz-kkn04 Kanatsiz_1_melek kaç yaşındasınız ben 22 yaşındayım 4 kere kimysal oldu şimdi genetik test filan yaptırıcaz