Sibelsamet_64 3 gün zorlandım, ama ilk gece dahil çok yürüdüm. bebeğimi uyuttuğum her an yürüyordum evde de hiç oturmadım diyebilirim. 4. gün hiçbir şeyim yok gibiydi, bugün 17 gün oldu ve hiç ameliyat olmamış gibiyim hiç sıkıntım yok. birkaç gün zorlanıyorsun ama gerçekten ne kadar yürürsen o kadar çabuk toparlarsın. hayırlı olsun şimdiden :)