beyzaguvendi geceden beri geçmeyen karın ve bel ağrım var 39+1 haftalık olduk. Çok kasılıyor nişan ya da su yok. 3 cm açıklık var sizce gideyim mi suyu mu bekleyim
mommyily beyzaguvendi bence ılık bi duş alın biraz merdiven inin çıkın açıklığınız artsın iyice sonra gidin hemen hastaneye sancınızın olması güzel bir şey illa su gelecek diye bir şey yok kimisinde gelmiyor hastanede patlatıyorlar
Seval2468 beyzaguvendi benimde aynıydı suyumu doktor patlattı yarım saatede doğdu oğlum bence beklemeyin
Mutluemos beyzaguvendi ne olursa olsun hastanede olmak güven verir ihmal etme Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin inşaAllah hayırlı kolay doğum nasip etsin Rabbim
Slngrms Tek suyu referans alma canım benim hastaneye gittiğimde 4 cm açıklık vardı suyumu patlattılar 3 saate doğum yaptım, kaç dkda bir geliyor sancın?
Slngrms Yani şöyle düzenli aralıklarla giren sancı mesela 5 dk bir gibi bu doğum sancısı oluyor seninde bir girip çıkmıyor mu sancı? Benim ilk 12 dkda bir giriyordu en son 3e düştü hastaneye gittim doğum yaptım
beyzaguvendi Slngrms belli bir dakika tutmadım. yani adet sancısı gibi gece boyunca ağrım oldu ama kesik kesik sancı gibi değil. sürekli ağrıdı geçmedi ve günlerdir bu şekilde gece boyunca ağrıyıp karnım kasılıyor
Iscn beyzaguvendi bende öyleyim dun düzenli sancılatım vardı 5-10 dk da gelen hastaneye gittim sancılar sıklaşırsa gel dediler çıkış o çıkış ne sancı kaldı ne bsy kaçtı😂
acilicigkofte Bende aynı ağrı bir haftadır var cuma günü doktora gittim kontrole bir şey demedi açıklık var ama düzenli sancıyı beklicez dedi evde sırt ağrımı regl ağrısı gibi ağrımı çekiyorum düzenli değil diye gitmedim
beyzaguvendi acilicigkofte aynen bende de 1 haftadır var. ama sancı ağrısı değil işte o yüzden doktora gitsem eve gönderirler mi diye düşünüyorum
acilicigkofte beyzaguvendi bir umut göndermez diye düşündüm de gönderdi dedim açıklık var ağrılarım var suni sancı verin de doğurayım kabul görmedi 🤣
acilicigkofte beyzaguvendi maalesef bebeğimin kilosu önde gidiyor yüksek ihtimalle sezeryan yapmak istediği için doğumu başlatmıyor bir türlü sancılarım şiddetli çıkıyor nst de bebek kilolu deyip sezeryana almazsa iyidir 🙄