miniklerinannesii00 ElBam ne zamandır küvezdeler peki. Soruyorum böyle ama bende üçüzlere hamileyim. Bakalım ben ne zaman doğuracağım hiç bilmiyorum . 20 haftalık olduk
Seda34 twinsmom_ az kalmış sizede allah kolay doğumlar nasip etsin genellikle ikizlerde 35 37 hafta arası dogum oluyor
miniklerinannesii00 ElBam doktor 30. Haftayı görmemiz lazım dedi. Şimdilik serklaj falan da olmadım . Endişe ediyorum bende
twinsmom_ Seda34 maalesef yerleri çok daraldığı için kilo alımları yavaşlıyor hareketleri kısıtlanıyor o yüzden mümkün oldukça erken olmasını istiyor doktorlar
Paramedik16 Seda34 aniden sancım oldu hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığım vardı ama herkeste olcak diye bişey yok siz olumlu düşünün zamanında sağlıkla gelsin minikleriniz 🙏🏻
miniklerinannesii00 ElBam yok ev işi vs. Hiç yapmıyorum sadece yürüyüş yapıyorum. 5 aydır hastane dışında hiç gezme gibi bir durumum olmadı.