gamzeminaaa Varisler dışında çok problem yok çok şükür kötü zamanlarımız geçti sanırım. Ben planlı Sezeryan inşallah 36. haftada alıcak doktorum ❤️🤪
bdenerigokce gamzeminaaa 29 a yeni girdim, bacağımdaki varis mi çatlak mı anlamıyorum, eşim damar diyor. Çok korkuyorum çatlayacağım diye😂
NurYm gamzeminaaa 29+3 deyiz. Karnım sürekli kasılıyor benim oturup kalkarken aşırı zorlanıyorum. Herkeste böylemi acaba sadece bendemi böyle 😞🤦🏻♀️
gamzeminaaa mirlerinannesi canım ben 14 ay önce doğum yaptım Şuan 29 haftalık tekrar hamileyim. Bundan önceki dikişlerim çok inceldi Allah korusun bu da bana risk öncelikle 🤦♀️ yani iç dikişlerim açılırsa iç kanama yaşarmışım.bu yüzden bebek 34 de anne karnında tamamlar gelişimini dediler 36 da da alırız demişti inşallah öyle olur.
gamzeminaaa NurYm canım kasılmalar bebek toplanması gibi ise sancı olabilir dikkat et. Magnezyum iste doktorundan bana çok faydası oldu.
NurYm gamzeminaaa olabilir çok teşekkür ederimm 🥰 peki bu haftalarda bebek boy kilolarınınız nasıl acabaa?
Babyay İyiyim çok şükür 29 haftaligim göbeğimde çatlak yok saniyordum aynaya bakınca kasigimin altından catladigimi farkettim ve ne sürsem de degismiyor 10 kilo aldım şimdiye kadar doktor biraz fazla dedi sinirlerim bozuluyor arada 🤣