Leylmom banada cinsiyetini 1 kez baktığında kağıda yazıp verdi 3,5 yaşında oğlum sevinsin diye balon patlattık 3 ümüz aramızda öğrendik inan daha sonra hiç bidaha cinsiyet ne biz sorduk nede doktor bişey dedi 😅 eşim diyor ya birde doğuyormuş kız 😄 yok dedim ben o pipiyi gördükten sonra kız desede inanmam 🥹
İnşallah artık sağlıkla gelsinler de 🤲🏼🥰