Tuba52
Bayanlar umut hastanesinde 2 ,sevgi hastanesinde 5 kadın doğumcu varmış.umutta Yılmaz beyi,sevgi de ise Sinan ,Halil,uğur bey(biraz sakin konuşkan değil ama ) diye öneriler geldi. Benim hiçbiri hakkında bilgim yok ,Doğum yapan yapacak olan var mı? Telefondan fiyat bilgisi de aldım ayrıca öğrenmek isteyen olursa da derim