Arkadaşlar 26 haftalık gebeyim. Cumartesi akşam sancı vardı korktum acile gittim nst ye bağladılar bisiy çıkmadı dedim tuvalet sorunu yüzünden sanırım.Gece bi oldu sabaha kadar 10 dk da 5 dk da bir tuvalete çıkıyorum sabah acile tekrar gittim serum taktılar iyi geldi eve geldim mahvoldum gene aynıyım çıkamıyorum tuvaletten ishali geçiren bildiğiniz şeyler neler gücüm kalmadı artık.