Sak94 bugün 32+0 . Bir an önce hayırlısı ve sağlıkla doğum yapmak istiyorum. Bu hamilelik çok yordu beni. Kızım da çok rahattım. Ben bunun kilo ile ilgisi olduğunu düşünüyorum.
170 boyundayım. kızıma 62 ile hamile kalıp 75 ile doğurdum totaliter 13 kilo aldım. Normal doğum yapmama rağmen doğum kilolularımı veremedim. Aslında çokta uğraşmadım. Hata işte yapsana diyet. Neyse oğluma 71 ile hamile kaldım şu an 80 kiloyum ve her yanım ağrıyor. Belim, bacaklarım . Doğum olsun hayırlısı ile 61-62 kere geri döneceğim inşallah 🙏