Esmanurkarakoc123 Oğlum 24 haftalik oldu hala daha doğru düzgün bi isim bulamadık. İlk oğlumun adı dedesinin adı Celal ona uygun olsun dioz yok. İsimlere bakioz ama bi türlü karar veremedik.
zeynozey Esmanurkarakoc123 bizde doğunca karar verdik acele etmeyin sizde 😅 aklımızda 2-3 isim vardı bebeğimizi görünce ayy bu Eslem olsun dedik 😅 tipine yakıştı😂
Suule94 Esmanurkarakoc123 Caner💙 olabilirmi isim zor birde anlamlı isim koymak dahada zor ya benimde ilk oğlum var ikinciyede hamileyim oda erkek isim bulamiyorum
Esmanurkarakoc123 zeynozey doğuma kadar beklemek istemyrm. İsimli hastane çıkışı yptrcm. Sürekli düşünüyorum yok yok .😇
Rapunzel-25 Bence egemen xok güzel uyumlu olmasa da olur canım isimleri herkes ayrı kullanıyor büyüyünce bence ona takılma hatta tam tersi farklı olsun daha güzel