Pinarlina19 Sarı uzun bi akıntı geldi ilk kez neden ki acaba doğuramadım valla Herşeyi bişeye yormaya başlıyorum 🫤
Sevince Pinarlina19 doğum nişanı derler mukuslu böyle, işte rahim ağzını kapatan tıpa görevi yapan bir madde, bebeği enfeksiyondan korur, yakında suyunda gelir inş.😄☺️
Blueberry0 Pinarlina19 nişan koyu renk oluyor pembemsi diye biliyorum 🤭 Ama illa ki kırmızı pembe olmuyor kişiden kişiye değişio muhtemelen nişanınız geldi
Sevince Pinarlina19 nişan gelince bazen 2 haftayı buluyor gelmesi bebeğin yani yarın gelecek diye bekleme ama bu iyi gelişme. Bir kaç gün veya 1_2 hafta. Varsın büyüsün iyice inan erken doğum iyi değil en az 40 hafta g ü zel, ablam 42 de doğum yaptı ☺️😄
Pinarlina19 Blueberry0 ay inşallah öyledir cidden kadının teki burda yazmış sarı akıntısı gelmiş sancısı başlamış vs 😪 dua ediyorum benimde öyle olur
Pinarlina19 Sevince dayanacak gücüm kalmadı vallahi sıcaklar da perişan ediyo 🙄 adım atarken zorlanıyorum
Sevince Pinarlina19 40+5 se gelir inş yakındır, haklısın benim 34.hafta Antalya sıcağı birde hamileler için zor, Allah hepimize yardım etsin.