Kızlar 6 aylık hamileyim. Ve ilk bebeğim olacak nasip olursa, doğumdan sonra spiral takmak istiyorum. Ama doktorumla henüz konuşamadım. Kendi kendime düşündüm. İkinci çocuğu düşünene kadar çıkarmak istemiyorum. Hemen arka arkaya olsun da istemiyorum. Aranızda yaptıranlar var mı ?