esmos27-e ben yay burcuyum asla yaramaz bir çocuk değildim aksine evcimen idim oynamak için sokağa bile cikmazdim pek. Yay Burcunda şeytan tüyü olur firdigi her ortamın gözdesi olur. Hemen kaynasır. Macerayı sever, hayalperesttir. Ama en önemlisi vicdan merhamet sahibidir. Dilerim senin yavrun da ailesine hayırlı ir evlat olsun. Merhametli, sağlıklı, mutlu bir hayatı olsun. 🥰