Merhaba arkadaşlar bende polikistikover var ben dubhaston kullandım ve 3. kullanım önceki ikisinde bıraktıktan 4 gün sonra geldi bu seferkinde 6. gün gecikmesinde arkadasimin ısrarıyla kan testi verdim negatifti bugün 13.gun hala gelen giden yok evde idrar test negatif çıkıyor Dr um 15. gün kan verirsin gelirsin dedi sizce gebelik olabilir mi