Mlsfcr Kızlar magnezyumu kaçıncı haftada bıraktınız acaba farkediyor mu doktorunuz mu söylüyor 33+2 deyim
Nuraaa Mlsfcr 27 haftalıgım ıkı once baslattı doktor bende cok ıshal yapıyor ama kasılmam var ıcmeye devam edıyorum Bunarada plasenta yukarı kalkmamıs diyebdoktor mutlaka kullan dedı
Aslanmommm Doktor bana doğuma kadar kullan dedi ama ben 30. Haftada kestim kramp girmiyor artık ve yoğurt peynir yediğim için gerek duymadım
bdenerigokce Aslanmommm ben doğumdan sonra da kullanmayı düşünüyorum yoksa saç dökülmesi sorunu oluyormuş
Aslanmommm bdenerigokce doğumdan sonra mı yoksa magnezyumu kestikten sonra mı saç dökülmesi oluyormuş