Kasılma veya ağrı ya da kramp değil yaşadığım.
Sürekli kollarımı ellerimi parmaklarımı bacaklarımı dizlerimi ayaklarımı parmaklarımı açmak germek istiyorum. Krize giriyor gibi oluyorum yapamazsam. Doktorum magnezyum a bağladı onu bünyen kabul etmemiş olabilir dedi onu da bıraktım hala aynıyım.
Yaşayan var mı benim gibi bu tarz şeyleri