MerveTeyze
Valla hersey yolundaydı en başından beri hiç bir risk yoktu afedersin cinsel ilişki çok yaşamadım gebelikte kendim ağırdım pek canım istemedi ayda bir anca o günde ilişkiden sonra bi kalktım suyum akmaya başladı kuru giyindim bidaha bidaha geldi derken emin oldum kalktım gittim evet su dedi yatış mecbur dogurcan dedi sancı yok ortada açılma 0 dedi
Suni taktı bana göre çok zordu süreç suni berbat bi sancı ama onlar bile olmaz derken pat diye kanala girdi doğdu bebeğim hepimizi şaşırttı.
Sadece 1 doz ciğer iğnesi oldum ikincisi olmadan doğduğu için yapamadılar herseyi tam şükür yanımda girmedi küveze yoğun bakıma falan Sadece kilosu küçük kedi gibi şırıngayla besleniyo 🥰